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Message par Invité Mar 15 Juin 2010, 09:26

V1.19.0 Release! by njaguar on Apr 16 2010 06:28pm
v1.19 is now ready for release! Please read below for the updates and changes. This includes some really cool new features that enhance game-play considerably!

- New Loot system added to catacombs. When a person clicks an item to pick it up, it starts a 5 second countdown on that item. If you also want it, click the item during the 5 seconds. At the end of the timer, the server will roll each player that clicked it, and the highest number wins the item. You can continue hacking/exploring while the timers are running, they do not halt gameplay!
- Items will now last about 5 seconds after engaging in catacombs, instead of disappearing immediately. They will also last about 5 seconds between rounds in Hack the Horde.
- Item Drops window is now resizable. Click and drag the bottom right triangle icon to resize it. You can set it to vertical, larger, smaller, etc.
- Item quality bonus slightly increased for catacombs
- /leader PLAYERNAME command was added. Use this to change the leader of your group, if you no longer wish to lead the party in the maze.
- An asterisk * now appears next to the leader of a catacombs group.
- Suffusencing now gives +proficiency points on abort, like cooking.
- Cooking, Transmuting, and Suffusencing now remember stacks of items used when the "do again" button is pressed. This is handy for cooking stacks of fish, for instance.
- Low cost market item limit increased from 10 to 20. This means you can have up to 20 items under 20fg cost. The unlimited items above 20fg cost still applies.
- Critical Hits are now denoted with a ! after the damage amount. For instance, if you critical hit for 234, it will show "234!". Same thing applies to monsters that critical hit you or allies.
- Arena Monster level auto increasing at level up is now turned back on. No need to go back to town between level ups to change the summon level.

Enjoy, and seeya soon for more updates. I plan to crank out some more in a few days!

- Nouveau système de ramassage des objets : Le grab n'est plus possible, lorsqu'un objet tombe un compte à rebours de 5 secondes se déclenche, cliquer sur cet objet pour le revendiquer. Si plusieurs joueurs font de même le serveur attribue un numéro à chaque joueur, le nombre le plus élevé détermine le joueur qui obtient l'objet. Il reste possible de continuer à tuer, explorer. Le compte à rebours ne met pas le jeu en pause.
- Fenêtre de drop redimensionnable
- Les bonus sur objets magiques ont bénéficié d'une forte révision à la hausse en catacombes
- Ajout de la commande /leader PLayerName : Elle permet au conducteur de passer la main à un autre joueur pour continuer à explorer le labyrinthe.
- Une astérisque * désigne maintenant le leader en catacombes
- Suffusencing donne désormais des points de proficiency lorsqu'on annule (tout comme pour le cooking)
- Cooking, Transmuting et Suffusencing se rappellent désormais des piles d'objets utilisées lorsque l'on appuie sur "Do again". C'est très pratique pour cuisiner les piles de poissons par exemple
- On peut désormais mettre en vente simultanément 20 objets à moins de 20 fg chacun. (L'ancienne limite était de 10). Il est toujours possible de proposer à la vente autant d'objets que l'on souhaite au prix de 20 fg ou +.
- Les coups critiques sont maintenant identifiés par !. Vous faites un cc à 234, le serveur indiquera 234!. Même chose si vous ou un allié encaissez un coup critique.
- Le niveau des monstres en Arène augmente automatiquement en cas de level up. Il n'est plus nécessaire de remonter en ville pour relancer les arènes comme lors des dernières mises à jour.

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