Angels Of Fire
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €

MAJ

3 participants

Aller en bas

MAJ Empty MAJ

Message par Lordstan Mer 14 Jan 2009, 20:46

Et ouai apparament une grosse MAJ ce soir :

I would like to introduce you to version 1.13, and a big new addition, the Item Vault.

You can use the Item Vault to rent storage space to store (currently) up to 1000 items that are accessible across all of your characters. Additionally, your Guild may purchase Guild Transfer rentals that allow all members in that guild to transfer items between users (assuming both user has a valid and current vault subscription). Some other Item Vault features are that you can store any item in it, including white items (non-magical), and the ability to categorize your items, and search through the items in the your vault in a simplified manner. Also, the items in your vault are private, and other users cannot see what is in your vault.

More Item Vault information can be found here: http://ladderslasher.d2jsp.org/index.php?g=16


That's not all! In addition to this very large addition to the game, the following addons and changes have also been made:
- The Group CREATOR in Maze Catacombs now gets a +1% experience bonus PER person in the group! No more standing around waiting for higher level people to make groups anymore!
- Accessory Charms in the Maze Catacombs now cost 75% mana
- Drop rates increased for Maze Catacombs
- Heal charms will now function as a default to heal yourself if you click on a monster while one is selected
- Experience bars have been added to the Catacombs group window

- And LS is now running all the game mechanics on it's OWN database server! This should 100% stop pretty much all lag during archives! biggrin.gif

(Yes, you read correctly, those top features ONLY apply to Maze Catacombs).

Have fun guys!

En gros d'après ce que j'ai compris nouvelles fonctionnalités pour échange d'item interguilde.

Par contre Maze cata, c'est une nouvelle cata ou celle qui existe déja? Car ya pas mal de nouvelles modifs =)
Lordstan
Lordstan
Archange fondateur
Archange fondateur

Age : 35
Messages : 20549
Inscrit(e) le : 24/10/2004

Revenir en haut Aller en bas

MAJ Empty Re: MAJ

Message par ZhaKiLa Mer 14 Jan 2009, 21:19

Maze et non maze existaient déja mais après la j'ai pas fait de cata aujourdui donc je peux pas dire si ya du changement
ZhaKiLa
ZhaKiLa
Ange du feu
Ange du feu

Age : 31
Messages : 944
Inscrit(e) le : 10/08/2007

Revenir en haut Aller en bas

MAJ Empty Re: MAJ

Message par Devilangel Ven 16 Jan 2009, 11:07

dans cata les changements sont ke l on voit la barre d xp des perso nous accompagnant now.

maze cata il ny a pas de labirynth c'est kan tu clique sur non explore. les mechants sont plus costaud mais sa drop bcp mieu.
wave 1=1monstre,wave 2 = 2 monstres, waves 3=3 monstres
(généralement on s arete a la w3 pour eviter les gros degats et les longues pause regen

le reste je ne sais pas si a a changé.

serveur down ce matin
Devilangel
Devilangel
Membre du Conseil
Membre du Conseil

Age : 38
Messages : 4185
Inscrit(e) le : 14/01/2007

Revenir en haut Aller en bas

MAJ Empty Re: MAJ

Message par Lordstan Ven 16 Jan 2009, 11:37

A ok merci je connaissais pas la différence entre les 2 catas =)
Lordstan
Lordstan
Archange fondateur
Archange fondateur

Age : 35
Messages : 20549
Inscrit(e) le : 24/10/2004

Revenir en haut Aller en bas

MAJ Empty Re: MAJ

Message par Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum